Om man skulle äta?

Har inte så mycket att skriva men gör det för att jag inte just i detta ögonblick inte har något annat att göra och känner inte alls för att plugga. Så får skriva om allt jag kan komma på.
 
Fredag idag, och än så länge har jag skrivit det arabiska begreppen 1 gång. Har tagit en liten promenad här bland kvarteren. Sen har jag bara drygat, lyssnat på musik som blivit för det mesta, Bastille. Men även annat... 
 
Tänkte jag skulle säga upp mitt kontrakt på mitt boende här i Växjö nu idag. Är som 100 % säker att jag inte klarar Islam imorgon och för tillfället är det ganska kört att fortsätta min utbildning denna terminen. Får vänta tills nästa istället, det verkar inte bättre än så i alla fall. Tråkigt men det känns ändå okej. Det ända jag suckar över är att i Bromölla får jag inte plats med alla mina filmer. Har ju bara 1 bokhylla men den räcker inte. Men det skall fixas. Har en tanke i mitt huvud om hur jag ska lösa detta problem. 
 
Det snöar idag här i Växjö. I fall ni är intresserade.
Om man kanske skulle dricka en Corona, är ju ändå fredag idag och jag har inget annat planerat än att vara här nere i källaren. Kanske borde vänta nån timme, har inte ätit idag heller. Borde göra det, igår åt jag ju bara 2 mackor. Man behöver mat för att leva har jag hört. Laga lite kyckling idag kanske?