Bad och Bus

Lukas och Anton är nu hemma och jag sitter här nu i min säng och försöker få klart för mig vad jag ska jag göra ikväll. Men jag får börja kvällen med att berätta för er vad jag, Anton och Lukas har hittat på hela dagen. 
 
Jag fick i alla fall sova ut lite imorse. Lukas som tog upp hela min säng i natt sov till klockan 9 ungefär. Anton vakande tidigare men han höll sig på sitt rum och lekte. Men det blev i alla fall frukost innan vi satte oss och gjorde en varsin namnraket och annat pyssel. 
 
Lunch blev det, Anton fick välja och han valde stuvade makaroner. Efter vi hade ätit så tog vi oss en promenad ner till stranden och badade. Kallt var det men vi hade kul där nere. Vi lämnade sen till standen och gick hem och käkade glass med coctailfrukt. Mumsigt! 
 
Jag och Anton tog oss sedan en runda Skip-Bo medans Lukas lekte med leksaker. Efter en omgång så ställde jag mig och lagade mat.. Blev pyttipanna, ägg och korv som vi käkade tillsammans med mamma och Jocke. Men sen packade vi ihop och städade undan på Antons rum. Sen var det dax att köra hem dem.
 
Men min kväll får jag väl sysselsätta mig med att fixa till bröllops presenten, vilket leder mig att jag måst till maxi och lite andra ställen här i Bromöllla. Orkar gör jag egentligen inte men det måste bli gjort.