Kristianstad

Kallt att gå inne i stan med bara shorts men det fick gå i alla fall. Var inne och provade min balklänning som blev jättebra så nu är den helt och hållet färdig och den passar mig galant! Sen på fredag är det också den sista studentfesten, är besviken på att vi enbart haft en stundent fest i Sölvesborg som jag inte kunde medverka i. Sen har resten varit i Karlshamn som för mig är förlångt bort för att ens vilja spendera de pengarna men nu är vi framme till den sista festen. Även denna ska vara i Karlshamn men får väl gå på den så man i alla fall har varit på en. Temat är Vit och så ska det vara massa UV-ljus och så ska man visst bli ritad av UV-pennor med. Men jag äger inget vit.. men nu gör jag. Köpte en basic, vit klänning till att ha på fredag. Emil följde med mig in till stan så jag hade också sällskap. Innan vi åkte hem gick vi inom Hemmakväll, köpte dricka och sen pressbyrån där jag köpte X-pop (snoppglassen)
 
Nu är vi i alla fall hemma och jag ska hoppa in i duschen. Kom på innan att jag har inga kläder hemma hos Emil förutom de shorts jag har på mig, för kallt! Emil vill att vi ska gå ner till brasan sen så jag får väl köra en improvisering av något slag. Kommer antagligen hamna upp med Emils mjukisbyxor men det får väl gå ändå. Sanna min kusin skulle nog också vara med oss ikväll, hur länge vet jag dock inte men det får jag väl se. 
 
Lånade med mig en kamera för att ta bilder till affischen jag måste göra. Kameran bärde Emil under Kristianstad trippen och han tog en massa bilder!