Över 1 år :)

Den 26/2-2012 skapade jag denna bloggen. Alltså har jag bloggat i 1 år och 2 dagar. Har jag varit duktig ?
Kan inte påstå att jag skriver några speciellt roliga inlägg, oftast bara vad jag gjort, gör och ska göra. Men till sommaren och när jag skaffat mig en kamera så blir det väl kanske bättre.


Nu ligger jag i alla fall ner bäddad i sängen, ska kolla genom matten lite innan jag släcker lampan. Har prov imorgon, hur det kommer gå vet jag inte. Får hoppas att det är massa lätta tal ! Matte är inte min starkaste sida om man säger så och denna gången är det massa konstiga saker som jag tvivlar på om jag kommer ihåg. Men jag får göra mitt bästa i alla fall och hoppas att jag klarar det. Brukar ju alltid typ precis klara det.
Men innan jag ska dra till skolan imorgon blir det en promenad med Carro, och sedan ska jag till Lidl och se Lisa jobba. Skaffade mig sovmorgon imorgon så ska inte vara i skolan förens halv 11. Dock får jag ta bussen som går vid 10-5 i 10. Så all tid i världen har jag inte imorgon, vill ju sova lite med.


Sen i helgen ska jag ha barnen. Mamma och Lisa bestämde lördag till söndag men jag vill fredag till lördag. För då känns det inte som hela min helg försvinner. Men jag får väl se om jag kan ta dem imorgon eller om vi ska köra på lördag till söndag.


Fixade även nya hörlurar idag, vet att mamma ALDRIG använder sånt så frågade henne om hon hade några jag kunde få. Men nu är det så att min mobil är inte som alla. Den stöder inte alla hörlurar, bara dem som går till Sony Ericsson typ. Spelar ingen roll om det är samma typ, telefonen vill ändå inte stödja dem. Men mamma hade ett par som hon hade fått från Polly, som nog är choklad godis eller vad fan det är. Fick dock byta pluppar för de som satt på var förstora så de ville inte stanna kvar i mina öron. Men nu kan jag i alla fall lyssna på musik utan att störa mig på att det är bara ur en hörlur jag hör musiken.