Firat Carro

Asså att åka till skolan nu de sista 2 veckorna är så jävla meningslöst att det är sjukt. Gör mer eller mindre ingenting på lektionerna. Sen kommer min matte lärare idag och säger nästa vecka ska jag ha lektion med dom som ska göra omprovet så ni andra är lediga på matte lektionerna men ni måste komma hit så jag kan ta närvaron på er. Hon kunde inte bara ge oss ledigt. Så på typ onsdag, när jag börjar skol dagen med Matte måste jag åka dit sitta där i 2 minuter för att sen gå och ha "rast" i typ en timme lite mer. Så jävla onödigt och störigt. Jävla skit. Sen nästa vecka och framåt ska vi kolla på film på svenskan. Jag menar, vill jag se på film gör jag det hemma, inte i skolan på en obekväm stol. Men finns ju inte så mycket att göra åt det tyvärr.

Mellan svenskan och Matten hade jag 1 och en halv timmes rast så jag gick ner till byn i Sölvesborg. För att kolla efter födelsedags present till Carro & Fredde. Hittade fan inte ett jävla skit !!!!! Så jävla arg jag blev och kissig med blev jag. Så jag gav upp och gick tillbaka till skolan för att ha 5 minuters matte. -.-'' Hon skulle bara ha betyg snack. Jag kom in två, hann inte sätta mig innan hon pratat färdigt. "Du får E i betyg..... Jag har inget mer och säga till dig" Ehh okej, hejdå.
Efter det åkte jag till Bma, köpte en tröja till Carro och en glasstårta som vi skulle äta sen hemma hos syrran. Men jag fick lite problem för Carro skulle hänga med till Maxi så fick snabbt springa in med mamma och köpa tårtan, sen fick hon köra och lämna tårtan hemma hos Lisa.
Ja.. Sen stack jag och Carro till Lisa och satt där tills vid klockan 7.
Mycket buss med lilla Lukas :)
EFTER ALLT VAR LUKAS JÄTTE TRÖTT !!
#1 - - Lisa:

den bilden på mig och Lukas kan inte du skicka den till mig?