Filmdax

hejhopp, dagen har varit lugn, SKÖNT kan man ju säga ! Hade bara 2 lektioner idag matte och Gympa, så slutade redan klockan 12 idag. Jag och mina vänner var inne i gymmet och jobbade sten hårt, eller inte typ!

Efter skolan stack jag även hem till min syster med mamma, var där en stund och träffade mina så söta syster söner. Efter det stack vi till secondhand, markislagret och sen till Maxi och det ända jag köpte var en glass :)Mums

Åt även kyckling, ris och curry sås idag med :D tihihi, men det ska jag dock inte äta imorgon!
Resten av dagen har jag spederat med min dator och skrivit färdig psykologin som jag dock inte kunde skicka till min lärare för jag hade inte hennes mail -.-'' och inte min Filippa heller och som vanligt kan man inte få tag på Annie. Men men får skriva ut det imorgon i skolan istället och ge henne den där.
Men klockan är sent nu så ska bädda ner mig i sängen och kolla på en film innan jag somnar. Det blir Monte Carlo. Kan ger berätta om den är bra eller dålig imorgon..

Saknar dig emormt mycket Älskling :(<3 Hatar att du är bort i Eslöv hela veckorna, ser ju knappt dig !

Och måste även säga att min mobil SUGER röv !! Är så himla trött på den nu ! Hänger sig hela tiden, tar fan 5 minuter för denna att ladda när man ska skicka ett sms. För 8 minuter sen skickade jag en bild till min älskling och nu hände det något, att jag fick antingen vänta eller tvinga en stängning -.-'''

Godnatt, sov gott