No fun sunday

Idag var vi uppe alldeles för tidigt! Men det är vi varje dag mer eller mindre. Idag har vi hunnit med typ 3 timmar i soffan framför Dr Phil och en barnfilm, ätit frukost och typ bara slappat. Senaste timmen har Astrid tjatat om att gå ut, men ärligt vad gör man ute kl 8 på morgonen en söndag? Nu är klockan över 9 men har fortfarande inte kommit på vad vi ska hitta på. En annan finner ju det fruktansvärt tråkigt att gå till en lekplats. 

Vi ska handla lite idag men mycket mer kommer jag inte på att göra. Jämfört med igår kommer vi troligtvis ha en ganska tråkig dag. Igår tog vi en tripp upp till pappa på förmiddagen sen på eftermiddagen var det bowling och middag med mamma, syrran och pojkarna som gällde. Till min stora förvåning gick det jätte bra att ha med Astrid till bowlingen. Dock jätte dåligt för mig under spelet men vi hade kul. 

Men åter till denna dagen, vi ska faktiskt gå ut nu jag och Astrid. Var det bär av märker jag väl när vi väl kommit ut. Kanske uppdaterar er om detta senare.