Lyckliga barn, lycklig mamma!

Fina dagar, goda dagar! Sista timmen på jobbet idag gick sååå sakta!! Men när man väl kommit där ifrån, satt musik i öronen och cyklade hem blev man genast piggare igen av solens strålar. Närmade hem och hörde hur Astrid skrek efter mig, hon stod vid balkongen och väntade mig. Hon med super pigg och på ett väldans glatt humör! 

Vi köpte lite leksaks tallrikar, glass och sådant till hennes kök igår. Så jag skulle ju genast in och sätta mig på hennes golv så hon kunde servera mig dricka. Tobbe gav ju idén om att hon behöver ett bord och stolar inne på sitt rum, självklart hon ska ha. Fast får kanske börja rensa lite först. Har börjat få ställa hennes leksaker inne i vårt sovrum för hon har inte plats med det på sitt. 

Detta barn som kan göra mig så galen, dom väcker mig tidigt på morgonen när jag bara vill sova. Som är så envis på allt vad hon ska göra, som gör mig så otroligt lycklig!! 

Middag, sen vidare för att hämta ut bilderna på engångskamerorna från Bröllopet, SPÄNNANDE! Sen tog vi en titt inom hos Jessica. Kvällsmaten tog vi ute på ballkongem och även om hon både fick macka och yoghurt var det ju främst jordgubbarna som slank ner. Städade undan sen har jag suttit här bredvid hennes säng länge nu, läst en alldeles för lång saga. Men nu sover mitt lilla flicka så skall lämna denna obekväma pall och skall göra min man sällskap i soffan. En dag till att jobba sen tar jag helg och den ska vi minnsan göra helt fantastisk jag och Astrid!