Sjukling

Brynäs ligger under som vanligt men för Tobbe är det ytterst viktigt att se färdigt på matchen. Han menade på att han betalar för detta varje månad och då får man stå ut och titta på hela matchen. Jag däremot känner mig ytterst ointresserad av detta idag och jag har nu väntat läänge på att det ska ta slut. Jag erbjöd Tobbe att betala han för att inte se färdigt de sista 12 minuterna, men detta hade då alltså kostat mig hela månads avgiften och det känns ju inte så lockande det heller. Jag får väl stå ut, 10 minuters spel tid kvar, de kan ju dock dra ut på tiden en del. 

Jag ligger även här helt pall, har blivit förkyld och är så tung i huvudet och trött i kroppen. Jag tycker jätte mycket synd om mig själv ska ni veta! Har dessutom ett pass på jobbet imorgon också innan jag går på helg ledigt. Min tanke är att kämpa mig igenom de 8 timmarna, måtte jag bara inte bli sämre under natten. Var tungt att jobba redan idag men det gick ju ändå. 

Astrid är med lite dåligt här hemma, snorig nästa och hosta. Påverkar dock inte henne så värst mycket utan hon är lika pigg som vanligt. Är väl främst natten som är lite jobbig för henne. Får hoppas vi kan återhämta oss snart, men i helgen väntas det en massa mamma & dotter mys. Återstår att se om det sker i soffan med en massa film eller om vi orkar dra oss ut för något lite skoj. Tog så fina höst bilder på Astrid förra året och vill så gärna hinna ut i år också och i helgen hade det varit guld läge.