Ögoninflammation

Idag har vi välkomnat ögoninflammation hos Astrid. Härligt, vi som faktiskt tänkt hitta på något idag när jag enbart har 2 timmars möte idag. Imorgon är jag helt ledig så om vädret hade tillåtit hade vi åkt till Skånes djurpark. Nu ser vi istället framemot 2 dagar hemma innan jag går på jobb helg. 

Tanken var ju också att Astrid skulle sova borta fredag till lördag, jag jobbar kväll och Tobbe skulle ut med jobbet. Men nu får vi se hur det blir med denna saken. Ögoninflammationen är i alla fall än inte super mycket än, får hoppas att det inte blir så farligt. Astrid är ju inte direkt så samarbetsvillig när man ska tvätta hennes ögon. Hon är pigg och glad fortfarande i alla fall, har lyckats terrorisera både mig och Tobbe hela morgonen när vi försöker i lugna ro bara slappa i soffan.