Nya filmer

Det är när man som har minst tålamod att ligga och vänta på att Astrid ska sova som hon tar längst tid på sig att göra det. Kan det möjligtvis vara så att hon känner av min rastlöshet, märker av när man var varannan minut kollar klockan eller också när jag drar mig ifrån henne för jag vill så gärna gå upp. När man tror hon somnat så har hon ju faktiskt inte riktigt gjort det och så helt plötsligt är tittar hon på en igen och man får börja om från början typ. Men nu sover hon äntligen och jag har lyckats smita ut. 

Har äran till att spendera min tid ikväll men bokhyllan och dess innehåll. Fick oss en hel kåsa filmer utav mamma när vi var där i förmiddags. Så dessa ska skrivas in i min lilla svarta bok, ska göras plats i bokhyllan och så får man organisera om och ja jag kan hålla på i flera timmar. Men först och främst ska jag fixa tvätten och disken, spännande.