Ögoninflammation

Gårdagens figurer av troll deg. 


Det är skönt att vakna upp och inte kunna öppna ögonen. Började bli irriterad i ena ögat igår kväll men trodde jag hade fått något i det. Ack så fel, utan nu har jag välkomnat ögoninflammation i ett av ögonen. Röd och irriterad, men inte super mycket var i alla fall. Får hoppas det försvinner lika snabbt som det kom. Men imorgon får jag lov att stanna hemma från jobbet, vet ju inte om det blir bättre eller sämre i natt. Men hoppas jag kan jobba igen på tisdag i alla fall och definitivt tills på onsdag då vi har APT-möte.

Trots irriterat öga så bjöd Annika idag på Kalkon middag. Tanken var först att jag skulle stannat hemma men jag följde med ändå i slutändan. Maten var super god och de bjöd även på kaffe fika innan vi körde hemåt igen. Dryg väg att åka men tur det alltid går snabbare hem än dit. 

Kom hem från en stund sedan och Astrid håller på att nattas. Både jag och Tobbe har fått lite smått huvudvärk men vi får väl starta upp en film innan vi bäddar ner oss.