Astrid 2 år

🌸 Nyfödd



🌸 1 år


🌸 2 år



Helt otroligt att Astrid redan fyller 2 år. Ingen lögn med att tiden den springer förbi när man har barn. Vi har haft 2 fantastiska år med henne med så många roliga minnen och många milstolpar vi gått igenom. Vi har också många stunder av frustration men de stunderna är värt det varje gång jag får ett leende av henne. 

Jag skulle inte välja bort det liv jag fått tillsammans med Tobbe och Astrid för någonting. 

Astrid har verkligen blivit en flicka med världens beslutsamhet, envishet men är helt fantastisk! Hon har ju ett leende att smälta för, ett skratt som åker rakt in i hjärtat och ögon att drunkna i. 

Tråkigt nog spenderas hennes födelsedag med ögoninflammation och feber. Istället för att fira henne och min far hos honom som var tanken. Slutade kl 2 så då körde hennes farmor & Pontus hem som varit här och passat henne. Så nu är det bara hon och jag framtill ikväll. Hon ligger dock däckad på soffan och gjort sen jag kommit hem.