Kristianstad

Minsann, ett litet snabbt inlägg här sedan är det dags för mig att släcka ner och vända mig till kudden. Fick bli en tripp till stan idag under dagen. Fixade Astrids pass vilket gick jätte bra, så får bli en tripp till nästa vecka och hämta det. Vi tog sedan en lunch på Kai&mu (heter det så?) Gott vardet i alla fall! 
 
Fick även bli lite shopping när vi ändå var där. Varsin ny keps till mig och Tobbe, usch va dyrt men väl behövt. En gästbok till bröllopet och en Babblarna bok till Astrid. Hon fick även ett set av kläder. Vi var inom Guld fynd också för att prata med dem om att skicka iväg våra förlovningsringar för gravering och putsning, sedan då ska min vigselring även putsas.
 
En varsin glass medan Astrid somnat i vagnen och vi var på väg hem igen. En vända till maxi sedan hann jag bara vara hemma runt 1 timme innan jag drog mig igen. Kvällen har spenderats på jobbet. Börjar 7 imorgon bitti igen så nu måste jag försöka få lite sömn, man vet aldrig när Astrid vaknar.