Dålig uppdatering!

 
 
Sju dagar senare och jag ger er nytt blogg inlägg. Väldigt dålig på att uppdatera här men jag ska försöka bättramig. Förutom jobb sedan sist har jag haft en ledig med ganska uppbokad helg. 
 
I fredags hölls det begravning för farmor, blev en fin och enkel sermoni. Jag, Tobbe, Maria, Pappa och hans assistenter promenerade upp tillsammans. Blev ett fint avslut ♡ 
 
I lördags hölls det babyshower för Olof. Hon fick ett söt babynest utav oss, vi fikade hade lite frågesport och allmämt trevligt. Hoppas hon är lika nöjd över sin som jag var med mig. 
 
I söndags var vi hemma hos pappa en vända på förmiddagen. Under eftermiddagen var vi hemma hos Lisa där det lekte en massa, grillades korv och hade det trevligt. 
 
Idag har vi där emot inte gjort ett skit! Döds trött hela dagen. Men vi tog oss en liten vända ut för att hämta ut paket. Beställde hem lite nytt till Astrid innan helgen, uv dräkt, hatt, badbyxor och en boll med babblarna. Nu väntar vi bara på skorna också sen är Astrid redo för en massa sol och bad i sommar och i Bulgarien.