VV v.8

Vilken ångest och deppig man hade och var under hela söndagen då man tjuv vägde sig för att se hur veckan den gått. Vågen den visade + 1 kg!! Så självklart trodde jag ju att bättre än så skulle det absolut inte visa dagen efter på själva vägdagen. 

I snitt ligger jag på - 0,5 kg i veckan och denna gången var inget undantag. Till min stora förvåning visade våg3n ett minus trots allt och det blev man ju väldans glad över! 

Jag har slutat räkna min mat däremot men jag försöker tänka på det jag äter. Försöker undvika alla de onyttigheter, blir något litet var vecka men inte i några större mängder. 

Tobbe fick också ett minus likt mitt så vi har haft ännu en lyckad vecka! 

Med den viktminskning jag i snitt ligger i veckan så bör jag kunna komma under 60 kg inom 7 veckor. Så denna skall vara mitt delmål, förhoppningsvis kan det gå lite annars än så. 

Vardags kärlek när man bara hinner möta varandra i dörren. Sen självklart att man får hålla koll på den nuvarande vikten, bli påmind och pushade att det alltid skall bli ett minus.