Torsdag

Dagarna går förbi snabbt när man verkligen kommit tillbaka till verkligheter efter lite mer än 1 års mamma ledighet. Men jag måste säga att jag tycker vi får ihop våra dagar bra nu när vi båda jobbar. Sen har vi ju den turen av att vi inte behöver lämna Astrid på dagis speciellt ofta, alltid någon hemma mer eller mindre. Däremot gör det ju också att jag och Tobbe får inte direkt mycket tid tillsammans. Så man får ta vara på den tiden då vi båda faktiskt är hemma. 

Idag blir det bara jag och Astrid i stort sett, Tobbe har jobbat natt så han sover nu. När han vaknar ska han till jobbet för ett möte sen kommer han hem någon timme för att sedan gå tillbaka till jobbet för ännu en natt. Vad jag och Astrid ska sysselsätta oss med idag har jag inte helt bestämt. Men tänkte vi skulle passa på att tvätta lite i alla fall, leka en massa, gå en promenad och så får vi se vad vi göra resten av dagen. 

Har två lediga dagar nu innan jag går på en arbetshelg. Men jag ska försöka bli lite bättre på att göra uppdateringar här på bloggen. 

Astrid är i alla fall inte alls glad denna morgonen. Vad glad på bild ville hon inte heller.