Film kväll

Hade möte idag i förmiddags, det kändes som att det gick bra men utfallet av mötet får jag först vet troligtvis nästa vecka eller nån gång där efter. Mötet var i alla fall slut innan jag ens skulle ha börjat det. Jag var tidig och det tog inte så jätte lång tid.

Där efter väntade 3 timmar då Astrid var på dagis. I väntan på att hon skulle vakna frpn sin vila, då jag och Tobbe sedan skulle hämta henne. Cyklade dit vid 2 och då sov hon fortfarande gott på madrassen. 

Inom maxi, där jag varit flera dagar i rad nu. Lite inhandlat och så hämtade jag ut det sista paket från Wish vi beställt. Bara en massa till Bröllopet så klart men nu är de äntligen allihopa levererade. Ett paket tillbara som jag väntar och som jag verkligen hoppas kommer imorgon eller på fredag! 

Här hemma har vi sedan inte gjort mer än bara lekt en massa. Åt rester från igår och nu ikväll har jag och Tobbe film mys. Vi jobbar alla helger framöver antingen han eller jag så vi får passa på när vi väl är hemma tillsammans. Tobbe valde film, skräck film som tydligt skulle vara super hemsk. Netflixs film Verónica, var har 9 minuter kvar att filmen och kan inte påstå att den varit super läskig. Har hoppat till kanske 2 gånger men absolut ingen film man ligger under täcket över. Får väl se hur den slutar men man trodde ju att sen skulle vara 100 gånger värre. 

Här paus nu medan Tobbe är inne hos Astrid och nattar om henne. Se färdigt på filmen sen blir det sängen efter det. Imorgon väntar besök till barnläkaren på CSK sen ett kvälls pass för min del att ta mig an.