Bröllops planeringen

Tänkte jag skulle uppdatera er lite kring hur det går med vår bröllops planering. Även om det stått stilla ett ganska bra tag just nu så är det ju inte mycket tid kvar innan dagen den är här. 

Inbjudningskorten är ute sedan ett bra tag tillbaka och även lite anmälningar om att folk kan och inte kan komm har trillat in.

Idag har vi även bokat maten, den är så gott som bestämd. Lite fin justering i menyn sen så är det klart. En självklarthet att Bogrens delikatesser skall få fixa maten till denna dagen.

Vad vi har kvar att göra, är väl i stort sett massor! 

🌼Imorgon ska vi träffa vår fotograf. Planera in hennes uppdrag för dagen. Har dock ingen aning vart vi skall ta våra porträttbilder! Inte ens i vilken miljö men hoppas på att hon ska ha några goda tips på guldställen. 

🌼Nästa vecka ska vi till lokalen, kolla in och planera lite dekorationer. Samt se vad som finns och inte finns där när det handlar om framför allt servicen. 

🌼Ikea, är inbokad nån gång under maj månad. Här blir det stor shopping på allt möjligt som behövs. 

🌼Tobbe och Gräsan har en tripp till Tyskland inbokad längre fram.

🌼 Jag har en mängd barnmatsburkar som skall dekoreras men jag har absolut inte en aning med vad just nu.

🌼 Skall även sy och fixa stolsöverdragen. 

🌼Måste ju också fixa en vigselring och skicka in våra förlovningsringar för putsning och gravering.

🌼Jag behöver skor och smycken. Tobbe behöver allt vad gäller hans utstyrsel. Min klänning skall också fixas. 

🌼Planera med vår toastmaster.

🌼 Brudtärneklänningar skall bestämmas och beställas, förhoppningsvis redan nästa vecka. 

🌼 Just nu kommer jag inte på mer som skall göras men är väl en massa små saker sedan när vi börjar närma oss mer som skall göras.