Barnläkaren

Igår tog vi bussen in till CSK för att träffa barnläkaren och prata om Astrids mage. Kom inte fram till något, mer än att det är vanligt problem och att det inte är något farligt. Men hon fick lämna blod prov och var super duktig! De stack henne i fingret och hon sa inte ett ljud, satt fint i Tobbes knä medan de fyllde 4 rör. Vi bestämde även att vi ska köra 4 veckor med fritt från mjölk protein, just för att ute sluta att det inte är det hon är känslig mot. 

Vi har inte börjat än och jag behöver helgen till att läsa mig på. Se lite vad och vad hon inte kan äta i stort sett. Känns skit svårt men det blir väl enklare sen när vi kommit in i det. Hela hennes kost som är idag måste helt vändas om! Men vi löser det säkert. 

Annars hände det inte mycket mer igår. Jag jobbade mellan 14-21.30 så hann bara hem en stund innan jag rörde mig vidare igen. Idag är jag på jobbet igen, har rast för tillfället, men ska vara här till 16. Sen blir det hem och ha lite taco mys med familjen, en lugn kväll. 

Hoppas och ber att min nya telefon kommer idag! Denna jag hsr nu lade på laddning i natt, 7 timmar och den kom bara upp till 89 %. Den klarar sig nog inte super länge till och det hade varit kul med en ny telefon till helgen. 

Sjukt onödigt läkarbesök var det inte. Bilden den togs innan de ändrade sig att ta tester på Astrid trots allt.