Timvikarie

En ledig dag tänkte jag imorse när jag vaknade, bara Astid som skulle lämnas och hämtas på dagis. Allmän dagis idag så tre timmar då jag skulle kunna sysselsätta mig med städningen där hemma. Men som timvikarie vet man aldrig när man får ställa upp och jobba. Så Astrid fick till dagis lite tidigare och stanna längre så drog jag mig vidare till Brogården för en dags jobb. Har inte gått som timvikarie mer än 1 vecka och är redan trött på det, alla dessa sms om förfrågningar, bokningar och allt. Så ser framemot att börja på ett vik. 

Ingen lång dag idag i alla fall utan slutar klockan 2. Blir att möta upp Tobbe då så hämtar vi Astrid tillsammans. Inom maxi och sen hem så får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. 

Om man skulle boka klipptid... Så kanske man kan få sina ögonbryn fixade samtidigt. Värsta buskarna och är super dålig på att få dem snygga så därför lägger jag ingen energi på dem. Inte mer än att se till att de inte växer samman typ, men nu börjar de minsann bli alldeles för mycket.