BVC

Det finns inget värre än när man skriver ett inlägg och så precis som man är färdig så hänger sig appen och allt försvinner. Var så flitig imorse att jag till och med hann skriva men när jag skulle ladda upp en bild så försvann allt så nu sitter jag här igen och ska skriva om allt. 

Vi var på BVC igår för läkarbesök för Astrids del. De ville inte längre förnya hennes recept på Movicol utan att ha någon återkoppling på hur det ligger till mig hennes mage. De ansåg att hon har haft det så pass länge nu så vi bör se efter orsaken till felen. Vi kom däremot inte fram till något konkret igår utan de skulle skicka en remiss till en barnläkare. Så får vi se om de kommer med tips och råd eller också o de vill titta på Astrid. 

Tog även en vägning och mätning  75cm lång och så la hon sträv under 10 kg. Gårt ner lite i vikt, troligtvis på grund av att hon varit sjuk nu senaste veckan och matlusten legat nere. Så vi ska på en extra kontroll om en månad igen. 

Annars hände det inte mycket igår, vi åt oss en stor varsin semla igår. Så mycket värt det och så gott! Men nu blir det slut på sådant för denna veckan och man får fokusera på sina kg iställer som skall bort. 

Idag är det dagis och jobb dag, jag själv är tillbaka på Lagunen och det känns bra. Första dagen och jag blir erbjuden ett vik som jag så gärna tackar ja till! 

Bamse kram av mitt älskade hjärta imorse. ♡ Alla hjärtans dag och allt så blir god mat och mys ikväll hela familjen samlad.