Suck, Suck, Suck!

Känner mig så irriterad idag! Tobbe hade för sig att vår telefon tid med läkaren inte var förens på måndag så vi ställde in oss på detta. Tydligen var det idag, så de ringde till Tobbe telefon 2 gånger under morgonen men då han hade det på tyst ljud missade vi dessa samtal. När vi träffade läkaren däremot så gav jag honom mitt nummer att ringa till, men det gjorde han då alltså inte. Jag hade min telefon med ljud, så trots vår miss av dag, hade de bara ringt till rätt nummer så hade vi kunnat prata med honom. 

För en stund sedan ringer sekreteraren upp och bokar in en ny telefon tid, om 2 veckor. Vilken tid jag också får ringa och boka om för jag kan då alltså inte denna tiden. Vilket säkert innebär att vi får vänta ännu längre. Stort suck, jag som vill veta Astrids provresultat helst igår. Irriterande!! 

Men nu får jag göra mig iordning för lunch på Böckmans. Behövde bara skriva av mig och gnälla över detta faktum.