Fredag den 13

Idag har vi fredag och det innebär att Tobbe går på sitt 7 dagars, jag har en helg på jobbet framför mig och lilla Astrid ska hem till Lisa och spendera helgen där. 3 pass på jobbet sen kommer Astrid hen igen, längtar redan! Blir ju så här då både jag och Tobbe jobbar helger men det ska säkert gå bra i helgen. 

Lite nervös är jag där emot för Astrid var hård i magen igår. Nu känns hon lite febrig så ska snart ta tempen på henne, men det får vi hoppas att det inte är. Tror dessutom att hon har tandsprickning. 

Blir en lugn förmiddag här hemma oavsett vad, jag ska slänga ihop en massa mat lådor inför helgen. Astrids sista saker skall packas och så får jag försöka få henne att vila lite tidigare idag. Vid klockan 1 ska jag cykla upp med henne till Lisa och sedan vidare till jobbet. 

Stora paket som väntade på mig på Maxi igår så bjöd hem mamma på middag som Tobbe fixade. Så att hon även kunde köra bort mig där och hämta dem, ett paket med en madrass, Astrids nya bil och så en födelsedag present till Hailey. Nu är det bara Astrids säng vi väntar på, men den kommer först efter helgen.