May. 31, 2013

Idag har jag typ inte gjort ett skit mer eller mindre. Bara tagit det lugnt. Fick reda på vad jag ska få i svenska betyg, D. Vilket är mellan G och VG. Sen när jag kom till Bromölla gick jag faktiskt till maxi med mamma för att kolla efter om de hade något däck till min cykel. Men de hade inte den storleken så mamma ska köpa det på Ekohallen imorgon. Funderade om jag skulle ta bussen dit och möta upp henne där. Hade behövt ett par cykelbyxor sen är det alltid kul att gå på Ekohallen fast jag inte har råd att köpa något. Resten av dagen sen har jag inte gjort ett skit. Förens nu för typ en timme sen så gick jag och Emil ut och spelade Kubb. Var meningen att vi skulle spela med Carro och Kim (?) men de skulle käka först, hon skulle ringa mig när de var färdiga. Men de somnade istället så vi gick ut själva och spelade en runda. Jag vann :) Men nu är vi inne igen och Emil ska kolla på Andra Avenyn så det får väl jag också göra.
(Känner på mig att detta kommer bli en låååång natt....)