I am back!

Hejsan, saknat mig? 

Nu var det minsann länge sedan jag skrev här inne och det är väl på tiden jag tar upp min kära blogg igen. Haft en paus nu under sommaren, hade helt enkelt alldeles för mycket så bloggen fick läggas åt sidan. Tiden som spenderades utanför jobbet gick åt att lyssna på Astrids dåliga humör men också ta vara på den helt underbara sommar vi haft. Sedan gick resten åt att fixa och dona inför vårt Bröllop som ägde rum för snart 1 månad sedan. Där efter 2 veckor i Bulgarien och nu är man tillbaka till det vanliga igen. 

Tillbaka till det vanliga innebär bland annat jobb, dagis, barnvakt, lek och så klart ska jag fortsätta att uppdatera er här på bloggen fram över. Sen får vi se vad hösten har att erbjuda. 

Men nu ska jag packa Astrids väska, hon ska tillbaka till dagis imorgon efter haft "semester" därifrån i 7 veckor.