Tidig morgon

Passa på att uppdatera här medan jag är slängd i fåtöljen på jobbet. Rastar mig lite med sociala medier. Jobb helg framför mig med bara en massa långa pass, så spännande. Vart uppe tidigt idag för skulle lämna Astrid på dagis redan 06.15. Jisses det var inget kul tyckte Astrid, självklart inte kul att bli väckt sen var hon bara massa arg över allt. Ställde sig i hörnan, bankade i väggen, skällde på mig, stängde in sig på toaletten (hon har precis lärt sig stänga dörrar). Var allmänt oglad och äta ville hon inte heller eller jo kl 06 när vi var fullt påklädda och skulle gå, då började hon äta på sin macka. Men lämningen gick bra på dagis och hon hittade snabbt något hon kunde leka med. 

Hon blir nog lite extra glad idag också när hon ska hem för med henne får hon både Anton och Lukas. Får komma till oss nån timme idag leka och äta middag med oss, super kul tycketr ju Astrid. Jag blir också alltid glad av att träffa pojkarna. Men jag har fortfarande 3,5 timme kvar här på jobbet så nu ska jag gå och äta lite. 

Sover, ta tempen (ingen feber), arg & äter smörgås. Vår tidiga morgon i bild.