🎄🎃

🎄

Idag Ă€r det 2 mĂ„nader till jul! SĂ„ ikvĂ€ll har jag klickat hem en julklĂ€nning till Astrid, vi ska matcha sĂ„ fint i rött i Ă„r. Bara Tobbe som behöver nĂ„got fint ocksĂ„, men han Ă€r lite svĂ„rare och dyrare ocksĂ„ för den delen. Min klĂ€nning, 79 kr, Astrids för 104 kr. Kan inte tĂ€nka mig att hitta sĂ„ mycket som en skjorta till Tobbe för under 500 lappen. 

🎃

Annars sĂ„ har kvĂ€llen varit i fokus pĂ„ nĂ€sta veckas kalas. FrĂ€mst kollat igenom vad det Ă€r egentligen för dekorationer som jag fixat och det var en del, mycket pappers dekoration och sedan lite smĂ„tt och gott som jag sjĂ€lv pysslat ihop. SjĂ€lvklart en massa ljus av olika slag. Kommer bli kanon detta alltsĂ„!! LĂ€ngtar sĂ„ mycket att fĂ„ börja dekorera hela lĂ€genheten och sĂ„ kul det kommer bli att se alla vĂ„ra gĂ€ster utklĂ€dda. SpĂ€nnande detta!