Trolldeg



Jag har landat i soffan och snart har ännu en dag gått förbi. Idag har vi alla varit lediga tillsammans så vi började den tidigt tyckte Astrid. Jag var sugen på pannkakor, men istället för att göra dessa själv gick vi ner till Böckmans för frukost. Mysigt! 

Sen har vi inte gjort avsevärt mycket resten av dagen. Vilade middag nästan 3 timmar idag dessutom, skönt! Middagen fick bli tacos och efter den slängde jag och Astrid ihop en trolldeg. Blev lite pyssel och lek med detta ett tag, ugnen är full av former. Trodde dock inte att de skulle stå i ugnen 2-4 timmar, men det blir säkert bra med detta. 

Astrids lördag fick sluta med Nalle Puh film och några salta pinnar. Tobbe håller på att natta henne just nu sen blir det film mys för mig och Tobbe efter det. Tobbe valde The Pianist och jag har köpt hem chips.