Ledig dag

 
Torsdag, Kristi himmelsfärd och min lediga dag denna vecka. Trots snack om regn och åska fick vi istället en strålande ljus dag. Så vi började denna dagen redan klockan 5 imorse, 2 timmar senare tog vi oss en vila jag och Astrid. Jag somnade nog långt innan henne för gå upp klockan 5 är ingen hitt! 
 
En vända till Filles för lunch, handlade på maxi och hämtat ut paket med lite Bröllops saker. Alltid spännande, nu inväntar vi bara lite till. 
 
Eftermiddagen har vi sedan spenderat ute i solen hemma hos Jessica. Fullt fart på Astrid hela tiden med att leka, plaska i en balja lite, ätit glass och en annan har bara njutit av att kunna vara i solen. Här hemma får vi bara kvällssol. Men vi hsr haft det trevligt och kul, hann även med en stund tillsammans med Fanny och Hailey som kom dit. 
 
Godmiddag fick vi idag också, väl hemma blev det varmrökt lax, potatis och romsås, mums! Mys och lek sen skulle Astrid sova, efter mycket om och men somnade hon på fel säng ände men hon somnade så det nöjer jag mig med. 
 
Nu ikväll gör jag absolut ingenting och har absolut inga planer på att göra något heller. Vänta in Tobbe sen blir det sängen för jag är redan trött och det lär han också vara.