Älskade farmor

Hänt mycket sedan sist jag skrev här, har varken haft tid eller orken faktiskt. Har jobbat mycket sen så gick min farmor bort i fredags. Har varit jobbigt men hon blev gammal och hon har det bra där hon är nu. Skönt att hon slapp ligga länge och framför allt att hon slapp vara ensam utan hade familj i närheten. Fina farmor, kommer sakna henne mycket. ♡ Jag var bredd på det, men trodde vi hade lite mer tid med henne. Men jag hann säga hejdå, att jag älskade henne och att jag kommer sakna henne. Jag fick ett bra slut med henne. 
 
Så ikväll så gick jag och Lisa hem till pappa, för att tala om för honom att hon somnat in. Drog oss läänge när vi väl där och snackade om allt annat. Komma med sådant är inte lätt att bara säga det, det var trots allt hans mamma. Men för mig kändes det bättre om nån av oss skulle berätta för honom, även om det är svårt.
 
Nu är dem tillsammans, min farmor och farfar. ♡