VV v.8

Kändes att den föregående veckan verkligen hade gått bra! Ätit som man skulle och enbart unnat mig lite på pappas födelsedag. Jobbat mycket, mindre promenader men det kändes ändå som en bra vecka med Viktväktarna. 

På vågen igår morse visade det på -0,6 kg vilket jag klar är nöjd med. Sakta men säkert och även om man är sjukt sugen på chips med dipp och en massa chocklad så är jag inte redo att ge upp. 

Det börjar gå lite saktare för Tobbe också nu, så nu ska han också få kämpa lite mer för att bli av med de sista kilon. Men tillsammans fixar vi allt! 

På tal om chocklad föresten, innan graviditeten tyckte jag inte om det. Nu kan jag utan några problem äta 200 g Marabou och gott är det! Nu är det ju dock så att jag får äta för 23 poäng om dagen och ett Marabou 200g "kostar" 54 poäng. Känns inte alls värt det, trots suget. 

Bästa mellis är just nu morot, dock får man ju aldrig äta det ifred. Astrid tycker ju också om det.