Påsk fest

Idag har det varit påsk fest på Astrids dagis så det är klart att även hon skulle få gå dit. Sagt och gjort och vi som inte har något påskigt hemma fick improvisera fram lite utklädnad till henne. Blev jätte bra om jag får säga det själv, men till nästa år får jag se till att köpa hem lite annat till henne. 

Medan Astrid har där tog jag och Tobbe en vända till maxi för att fördröja tiden. Även lunch på Filles för det tar ju inte direkt 1,5 timme på maxi. Nu är vi hemma och Tobbe har precis vaggar Astrid till sömns i vagnen. Envis liten tjej som inte vill sova middag, igår sov hon inte alls. När hon väl gick med på att sova middag så var klockan alldeles för sent så hon fick lov att vara vaken. 

Men nu nån timmes lugn och ro, troligtvis vila för oss också. Sen skall vi ta 3 tåget in till Sölvesborg och träffa fotografen. Spännande!

Självklart att jag som mamma ställer upp och påskar ut mig tillsammans med henne. Förhoppningsvis så kan vi pyssla lite påsk pynt nästa år när Astrid är lite större.