Lördag

Då är helgen kommen och planerna har varit väldigt blandat men nu sitter jag här med absolut inga planer. Tanken var att jag skulle ha följt med till Gävle idag men det gick inte riktigt ihop sig med vår barnvakt så jag får lov att stanna hemma med Astrid. Hade varit jätte kul att följa med, trots lång och dryg bilresa dit. Men det ska bli skönt och kul att stanna hemma med Astrid också, vad vi ska hitta på vet jag dock inte. 

Tobbe åkte 06 imorse och då passade Astrid också på att vakna. Var inte alls jag stor förtjust i men vi har legat hela morgonen i sängen hon och jag. Hon somnade också om sen lite över 8. Vaken nu så nu får hon en sen frukost, jag ska med äta något men vet inte vad jag är sugen på. 

Hade velat hitta på något idag men fantasin sträcker sig inte så långt till att komma på vad. Anna & Elsa skulle vara på maxi idag men är inte alls sugen på att gå dit och dessutom vet jag inte om Astrid hade brytt sig så mycket om dem heller för den delen. Ja ni, jag får väl se vad vi kan komma på att hitta på en snöig dag som denna. 

Bild från igår då Astrid passade på att busa medan jag lagade mat.