Livet i rätt riktning med huvudvärk

Tog en lugn förmiddag och vid lunchen fick jag huvudvärk. Tog en huvudvärks tablett och lade mig och vilade medan Astrid vilade. Huvudvärken gick inte över och super-duper-gnällis-Astrid gör ju inte saken bättre. Men vi har haft en mysig dag tillsammans trots långvarig huvudvärk. 

Men allt det jag tänkt göra idag har inte blivit av! Har tömt diskmaskinen men mycket mer förutom lek och mys har inte hänt. 

Fick nån timme med Tobbe ikväll innan han fick gå igen. Så jag passade på att prata en massa, för att medla alla mina 1000 tankar. Det händer så mycket i våra liv just nu! Två saker är inte helt färdiga än så dessa håller jag för mig själv. Men nästa vecka hoppas jag att jag får ett besked och veckan efter det ett annat. Livet verkar verkligen gå åt rätt håll och kunde inte vara mer lycklig än just nu. Dessa två saker kan dessutom vara pricken på i:et.