Dryga mys stunder

Att Astrid vaknar på kvällen är ju fruktansvärt drygt! Det är ju trots allt sen tiden på dygnet man bara kan vara här hemma och ta det lugnt och ta vara på sig själv. Man vill också att Astrid ska kunna sova, slappna av och komma till ro utan att vakna några gånger. Drygt som sagt men samtidigt så oerhört mysigt att gå in till henne, krama;), pussa, säga godnatt och mysa en stund medan hon somnar om. 

Var inne hos henne för ungefär 30 minuter sedan. Hon somnade om snabbt. För 5 minuter sedan hörde man hennes klampande fötter, hon stängde toalett dörren och kom in till mig. Nu ligger hon här tätt intill, sover och andas så djupt. Massa mysigt!! 

Däremot vill jag gärna att hon sover i sitt eget rum. Förra natten vet jag inte riktigt när hon kom in till mig. Men det var mitt i natten och sen hade hon mig fast. Fick inte röra mig en fena utan protest från hennes håll, absolut inte vända mig! 

Hur det blir i natt får vi se, finns ju plats till henne att bre ut sig här hos mig. Tobbe har nått helg så om inte jobba över här så får jag helt enkelt bre ut mig själv i sängen.