Bröllops fotograf


Idag har vi träffat våran fotograf för den väntade stora dagen. Det gick jätte bra, vi hade däremot inte mycket att komma med. Jag kan allvarligt inte se mig och Tobbe i porträtt bröllops bilder. Vet inte heller nån speciell plats där vi kan fotograferas på, i vilken miljö. 

Vi fick ihop grunden, lade upp tiderna och så får vi fundera på resten helt enkelt. 

Hon frågade oss om det var några speciella bilder vi ville ta. Det vill vi inte direkt, vi vill ha fina foton på oss och vi vill att Astrid också ska vara med på någon bild. Sen är jag inte ute efter bilder på detaljer som för mig inte har någon egentlig betydelse. 

Vi kommer ha med henne under vigseln, minglet efter bröllopet och då även passa på att ta lite grupp bilder. Sen skall vi åka iväg och ta porträttbilder för att sedan återvända till vår mottagning.

Bilder från Printerst, känns som så långt ifrån att ta sådana här bilder med Tobbe. Jag menar vi som inte ens har någon par bild tillsammans. Förutom en och annan selfie till typ Snapchat. Aldrig varit oss att ta allvarliga bilder med bara oss tillsammans.