Csk

 
 
Det är väl klart att när man väl blir sjuk ska man bli det på riktigt. Uppsvullen mage, förkylning, huvudvärk, känner mig yr till och från. Trött och har ont i både kropp och själ, inte alls pigg på någonting. 
 
Idag fick jag dock suck it upp för en vända till in till csk. Hade en tid bokat för kolposkopi som jag inte ville skjuta upp. Beatämde oss för att ta bussen in och fy fan vad det var tortyr. Massa skumpande och illamående går inte ihop! Väl där inne konstaterade dem cellförändringar så de tog prover så om 4-6 veckor får jag vet om jag kommer att behöva ta bort en bit av livermodertappen. Återstår att se men jag är inte direkt nervös eller orolig. 
 
Passade på att lämna in våra ringar för putsning samt gravering när vi ändå var där. Skulle lämnat in en ring till egentligen men det tog alldeles för lång tid och ville bara där ifrån. Samt att Tobbe hämtade ut sin klädnad till Bröllopet. Självklart var tåget för senat vilket sög en aning! Väl hemma i Bromölla blev det maxi för att köpa med nässpray samt att hämta ut ett paket. Gå hem i värmen var inte heller direkt behagligt med tanke på att det kändes som att man inte fick någon luft och väldigt tungt huvud. 
 
Varit hemma några timmar nu och tänker mig inte röra mig ur fläcken! Ta mig en vila här på soffan. 
 
I paketet låg Astrids nya skor. Super söta, nu behöver vi bara välja vilka hon ska ha på Bröllopet. ♡ Hennes klänning kom ju för ett tag sedan och hon kommer vara otroligt söt!!