Tummarna ur röven

Förstoppad, gnällig och dessutom jätte dåliga nätter är vad som har varit sedan Astrid vaknade i måndags morse, super tråkigt men finns inte så mycket att göra åt det utan bara vänta ut att det ska vända igen. Magen har i alla fall blivit mycket bättre så det är positivt i alla fall. 

Annars idag har jag hunnit med en del, först och främst jobbade jag till 4. Sedan när jag kom hem så fick vi en stunds besök utav Lisa och barnen. Under tiden stod Tobbe och lagade middag till oss, VV köttfärssås till hela familjen. En vända med dammsugaren i hela lägenheten, lite lek med Astrid samt ett misslyckade försök att få henne sova. Tog en powerwalk/ joggingtur på 3 kilometer, börjar lite lätt och dessutom var det blixthalt samt kallt ute. Astrid sov när jag kom hem och sedan dess en dusch, lite kvällsmat och nu sitter vi framför Bones. 

Ja ni, det är vad jag har sysslat med idag och inte har jag så mycket att mer skriva heller. Imorgon väntar ännu en arbetsdag, tripp till Maxi och hårfärgning vad jag tänkt mig än så länge.