Kvalitets tid med mamma

Ett snabbt inlägg innan det är dags för mig att lägga ner telefonen och sova. Har ikväll spenderat några timmar med mamma, varit trevligt. Länge sedan vi satt ner så och bara snackade hon och jag. Dessutom hade hon med sig middag som vi fixade iordning och åt. Hon skulle ändå hit idag då jag skulle sätta in bilbarnstolen i hennes bil så frågade om hon inte ville äta middag med mig. Tråkigt att äta själv och det gör ju hon också så då kunde vi lika gärna hålla varandra sällskap och äta tillsammans. 

Har blivit mycket prat om Bröllopet ikväll, det börjar kännas verkligt nu och samtidigt känns det läskigt. 8 månader tills att Bröllopet äger rum och det är mycket som skall ordnads tills dess. Denna månaden är framför allt 2 saker som skall göra och det är brudklänningar som skall provas samt att några frågor skall bli ställda.  Så spännande! 

Bjuder på en bild på mamma, mig och Astrid (2 månader) ♡ Hade inte varit den jag är idag utan min mamma. Trots motgångar och tuffa tider har jag så mycket att tacka henne för.