Inte alls optimalt

Kvällen blev inte riktigt som tänkt, Astrid tog lång tid på sig att somna så jag somnade med henne. Inte så konstigt med tanke på den brist på sömn jag fick förra natten och så en lång dag på jobbet, jag var minst sagt trött. Men det var inte direkt optimalt att somna där, inte heller blev jag väckt så tiden som jag behövde försvann snabbt. Kvart över 9 vaknade jag där inne och det med att ha en inlämningsuppgift tills imorgon som tog ett bra tag att skriva samma. 

Tobbe fick dessutom min lunch som jag skulle haft imorgon på jobbet. Så här står jag nu, snart 11 på kvällen  och lagar mat. Tur vi hade lite rester hemma i alla fall som jag kunde slänga ihop och så koka grönsaker till det. Känner mig en aning trött men uppstressad så förväntar mig inget annat än att det lär ta tid för mig att somna när jag väl landat i sängen. Perfekt, jag som skall upp tidigt och inbefinna mig på jobbet 06.45 imorgon bitti.