Förmiddags promenad

Räknas det som sovmorgon när Astrid varit uppe minst 2 timmar i natt. Bara legat, tyst och stirrat på mig, vridit och vänt sig. Varit med hennes söta små irriterande händer uppe i ansiktet på mig. Tålamodet var inte det största till slut men gav mig till slut och gav henne en flaska och efter det kom hon ÄNTLIGEN till ro och jag kunde lämna henne och bädda ner mig i min egen säng. Hin kom senare igen, vet inte vad klockan var men hon gick lov att sova här i sängen efter det i alla fall. Sen sov vi vidare till klockan 8 ungefär. 

Upp och Astrid fick frukost medan jag fixade till lite bananpannkakor och packade ner för att ta en promenad. 5 km minst var målet och tanken var att även stanna inom en lekpark, äta mellanmål och leka men istället svängde vi inom hos Lisa för det. Tog även en vända in på maxi så det tog ju lite längre tid. Men promenad delen tog vi på runt 1 timme och var precis att jag nådde dagens mål. 

Nu är vi hemma, Astrid sover i sin vagn och jag har slängt mig i sängen bredvid Tobbe som fortfarande sova. Tänkte ligga och inte göra ett dugg tills nån av dem vaknar. Astrid ska ha lunch och jag ska även packa för eftermiddagens äventyr. En vända till gymmet för min del och när jag är färdig där så kommer Tobbe och Astrid och så ska vi bada och leka lite i simhallen. 

Tog lite bilder på Astrid nör vi var i vattentornsskogen, vet inte om nån blev bra men kan lägga upp dem sen. Inte heller skulle hon behöva sitta i vagnen under hela vår promenad.