Brudtärnor & Brudklänning

Dagen har spenderats tillsammans med mamma och mina två systrar. Vi tog en biltur till Helsingborg för att prova ut klänningar till bröllopet. Påvägen dit fick Maria och Lisa även en varsin present i form av en flaska Prosecco och doft ljust. Presenterna kom också med en fråga om de ville bli mina brudstärnor. Fick ett ja från båda så nu är en del av allt färdigt och jag har två andra jag förhoppningsvis kan vända mig till för råd och stöttning. 



Vidare till Bröllopsklännings letande, där vi alla stod som frågetecken när vi skulle välja ut några som vi själv tyckte om. Flera rader med vita, långa och ingen den andra lik och jag hade ingen aning vad jag var ute efter. Men några klänningar åkte på och av, bland annat dem jag bjuder på bild på här nere. Ingen jag valde men jag kan säga som så att en klänning blev inhandlat. Men den håller jag för mig själv, min mamma och mina systrar resterande får vänta till den 4 augusti innan ni får se.