VV v.5

Förkylning har varit på plats under hela förra veckan så avstod även den att utföra någon större fysisk aktivitet. Men maten har vi kört på med men däremot så slarvar jag jätte mycket med att dokumentera mina poäng men i stort sett försöker jag ha det i huvudet och dagligen äter jag kring de poäng jag får lov. 

Veckan innehöll också semledagen och jag skulle så klart ha en sådan och smaska på. Igår var ju också på kalas så då passade jag också på att äta lite onyttigheter. Gött var det minsann! 

Men en vecka med inte så stora försök till att få ett minus på vågen har gått och det visade sig också imorse när jag ställde mig på vågen. Jag står kvar på 65kg men det blev i alla fall en viktminskning på 0.1, ett minus är alltid bättre än ett plus. Nu tar vi nya tag i alla fall och till nästa vecka ska jag minsann skärpa till mig! Långa promenader, jobba och så försöka med ett varv till gymmet får stå på veckans schema. 
Jag har kommit så pass långt att jag i alla fall inte frestas lika mycket av allt gott här på jobbet. Självdisciplinen är bättre och jag kan avstå efterrätterna och godiset som erbjuds.