Dagen i bild

💩 Vi började dagen med en dusch tillsammans, jag och Astrid. 


🚗 Vi var sedan ute och körde kring kransbyarna tillsammans med Jessica. DĂ„ Ă€ven Astrid fick passa pĂ„ att leka lite i snön nĂ€r vi var i Nymölla. 


☃ DĂ€r hemma Ă„t vi lunch och sĂ„ fick Astrid vila middag medan jag slĂ€ngde mig i soffan framför serie. Tog sedan nya tog gick ut och sade Hej till Tobbe pĂ„ jobbet och tog en svĂ€ng i pulkan i parken. 


🛒 Vi bytte pulkan med vagnen och tog en svĂ€ng inom netto för att handla dagens middag. Upp och laga mat för att sedan packa pĂ„ oss igen, glömde dillen. 

đŸœ Middagen var klart godkĂ€nd av Astrid som Ă„t upp sin portion super snabbt. Ingen mat ro för mig sen men Astrid var sĂ„ snĂ€ll och hjĂ€lpte mig att Ă€ta. 



đŸ’€ Lek hĂ€r hemma tills Tobbe kom hem och fortsatt tills Astrid skulle sova. Hon sov bra knappt en timme sen har hon bara grĂ„tit, somnat, grĂ„tit och somnat flera gĂ„nger om dĂ„ de bĂ„da bara vara knappt en stund innan den andra tar över.

đŸ€§ Astrid vaknade snorig imorse men inte direkt sjuk, varit pigg hela dagen men vi fĂ„r vĂ€l se om det bryter ut nĂ„got mer.

đŸ‘šâ€đŸ‘©â€đŸ‘§ SjĂ€lv vill hon inte vara sĂ„ vi ligger alla hĂ€r i sĂ€ngen nu. Tobbe tittar pĂ„ film pĂ„ Ipaden. Astrid sover och snarkar medan jag sysselsĂ€tter mig med telefonen. 

🌗 NĂ€tterna har varit jobbiga i över en vecka nu sĂ„ förvĂ€ntar mig inget annat Ă€n att denna kommer vara nĂ„got bĂ€ttre.

🕊 Imorgon hoppas vi Astrid inte blivit alldeles sjuk, lite snor skadar inte men feber eller annat önskas hĂ„lla borta. Vi har en tripp till kyrkan imorgon pĂ„ förmiddagen som vĂ€ntar oss.