December

Familjen månad är kommen och den är full proppad med en massa planer. Vi har först och främst ett kommande 1 advent dop för lilla Elly imorgon. Efter helgen fyller sedan både min mamma och syster år, de skall dock inte fira sig så specifikt.

Det blir pepparkaksbak & Lucia på Astrids dagis. För att sedan kort därefter fira mina andra systers 25 års dag. 

Julen i sin ära och den skall göras med huller och buller i 2 dagar. Med så väl delar av Tobbes sida av familjen och sedan min. Inga planer är klappade i sten än men vi får väl helt enkelt se hur dessa dagarna kommer bli. 

Jag fyller även också år denna måndagen men inte heller hade jag tänkt fira mig. Återstår att se vad vi gör med denna dagen istället.

Månaden och året avslutas sedan tillsammans med de äldre hyresgästerna på jobbet. 

Mellan allt detta ska vi väl även hinna med lite andra roligheter, förutom då en massa jobb. 


Bjuder på en lite väl somrig bild på oss som faktiskt fyller år denna månaden.