Inväntar på sängen

En kvälls uppdatering när man ändå sitter hör i ensamheten, in väntar att Tobbe skall komma hem. Har väl inte egentligen så mycket att skriva men något kan man väl få ihop till er. 

Så fint väder idag men vi stannade inne hela förmiddagen. Astrid är snorig, hostig men har i alla fall ingen feber längre. Stannade i alla fall inne, lekte och myste sen kring lunch så dök även Annika, Fanny och Hailey upp. Trevligt med besök och så kul att se kusinerna tillsammans. Får mig att tänka på hur de kommer växa upp tillsammans, leka, sova över, vara vänner och säkert ovänner. Kommer bli så kul att få vara en del av deras uppväxt. Sen så klart väntar vi på Astrids nästa kusin, Haileys lilla syster som så klart ska vara med. 

Annars så har det varit en dag då börjar och Tobbe har jobbat eftermiddag. Så Annika stannade kvar och tog hand om Astrid, de hade varit och fikat på Böckmans och varit på lekparken så de hade haft det kul och mysigt. 

De två, kärleken i mitt liv och vårt älskade barn. Vad hade jag varit utan er, känslorna bubblar över och är obeskrivliga. Det finns inte tillräckligt med ord för att få fram den kärlek jag känner. Så tacksam jag har er ♡♡