Bröllops uppdatering

Jodå minsann, här händer det saker och just nu är vi inne i den fas där det skall shoppas en massa! Sedan tidigare har jag klickat hem dekorationer men nu har jag lite mer på väg hem. Enkelt men mycket dekoration blir det för att fylla denna lokal. Två rum, ett för att äta och en för dans & fest. 

Idag har vi faktiskt varit uppe och kollat på lokalen. Nästa vecka har jag och mamma en tripp till Ikea planerat så vi kollade vad som fanns och inte fanns där. Planerade lite inför vart sakerna skall vara och tog bilder. 

Ikea listan är lång med saker som skall inhandlas. Bland annat 40 st lakan, lite till serveringen, dekorationer samt lite annat smått och gott som inte är till bröllopet. 

Sedan skall Tobbes kostym inhandlas. Brudtärneklänningar skall beställas och måste hitta en klänning till Astrid. 

Jag väntar på att min klänning ska komma. Sen är det väl en massa små saker som ska handlas. 

Tårtan skall beställas, frågan är bara hur ska den smaka och hur ska den se ut? 

Sen har jag en massa pyssel att göra! Har även förra veckan bokat hår uppsättning och givit Fanny den stora uppgiften att få sminka mig denna dagen. 

Vi börjar närma oss, 102 dagar och snart bara 3 månader kvar. 

Det ser inte så lockande ut men när jag fått göra vårt så kommer det bli super mysigt!