Rain ain't no fun

Kan det bli tråkigaste väder eller?? Bara regnar en massa och man känner sig typ instängd för man inte vill gå ut. Men idag fick det trots regnet bli en promenad upp till Sandra på lite lek med barnen och kopp kaffe. 


Sen även en vända bort till maxi för lite shopping. Hade typ 5 saker på min lista att handla men handlade för över 600 kr. Opps, men jag köpte absolut inget onödigt så sett. 

På hemvägen slapp vi regnet och mitt sällskap somnade gott i vagnen. Hemma hade Tobbe tatt fram middagen, blev rester frpn igår men det var minsann gott det också. Kvällen har sedan bestått av bus och mys med Astrid innan man nattade henne. Dock så hsr hon knappt sovit något i sin egna säng utan vaknar hela tiden för att sedan somna om i mon famn lika snabbt igen. 

Kvällens film fick bli sista delen av IT, halva igår och resten idag. Ladda upp för att se premiären på den nya nu på onsdag. Men jag hade inte ens sett första förens nu, kan inte påstå att den var läskig bara creppy typ. Spännande och se hur den nya blir, en tjock tröja värd att gömma sig under är något man tänker vara förberedd med i alla fall. 


Men nu kallar sängen och jag ska ännu en gång lägga Astrid i sin egna säng. Hoppas hon stannar där i alla fall några timmar. Sen imorgon väntas dop för Astrids kusin Hailey. Kommer bli så mysigt! 
Bilden är från Fanny, de har ju gjort iordning lokalen idag. Jag har bistått med dopklänning servetterna, en vimpel samt ljuslyktor, vad de vet om i alla fall. Men än har man nån sak kvar till lillfisens dop dag, nyfiken nu eller?