Ögonen går i kors

I natt är jag massa trött, vet knappt när, var och hur Astrid har sovit sen vi gick och la oss runt 11 tiden. Men har i alla fall den uppfattningen att hon vaknar några gånger och har inte sovit mycket i sin egen säng. Just nu ligger hon i min famn och klunkar i sig en flaska ersättningen efter att ha fått en ny blöja. Hoppas på att hon ska komma till ro efter det och sova i sin säng. 


Märker verkligen av utmattningen och att jag inte har någon koll under natten. Jag är så trött så det får på automatik, jag minns inte att jag ens tagit upp henne till mig några av gångerna. Kan vakna upp med henne bredvid och inte komma ihåg att jag har lagt henne där. Väldigt läskigt och lite oroande, för ska hon vara i vår säng så krävs det ändå att man är lite på alerten. Så att man vaknar när hon vaknar, har koll på vart hon är och vad hon gör, detta så att hon inte ska trilla ner. 



Bion var bra i alla fall den vi såg nu Ikväll, hände lite mer än i originalet. Var lite nervig i början så hoppas smått till av typ ingenting. Men blev bättre sen och skärpte till mig lite, men några gånger hoppa de man ju till och en gång även skrek till lite. Men filmen var bra och ser fram emot nästa! 

Mamma och Astrid hade haft det bra. Men efter typ en timme hade Astrid blivit gnällig och ledsen. Vill inte ha flaska men somnade till slut i mammas famn. Vaknade dock på direkten när mamma lade ner henne i sängen, så hon brukar göra, hinner inte lägga henne ner innan hon sitter upp. Upp igen och somnade igen och ner i sängen igen där hon stannde och sov några timmar. Vaknade sen vid 10 tiden, en flaska av mig och sen ja nu är vi här. 

Astrid har druckit upp, somnat så nu ska jag ännu en gång försöka få henne sova i sin säng. Mina ögon går i kors och behöver verkligen sova! Efter natten väntar BVC, biblioteket och sen simhallen.